במוצרים, CMF מחזק את חוויית המשתמש ואת הערך הנתפס של המוצר – ובסופו של דבר תומך ישירות במכירות. הוא מסייע בבניית המותג, מייצר בידול מובהק, מגדיר שפה שמחברת קולקציות שונות לזהות המותג ומייצר עבורן חוויית מוצר עקבית – משלב האריזה ועד המגע הפיזי - בין אם מדובר בתחושת יוקרה, חדשנות, נוסטלגיה, איכות או כל מיצוב ותחושה אפשריים.
תהליך העבודה:
אסטרטגיה ומחקר
- הבנת הבריף העסקי והעיצובי: ניתוח מטרות המותג, קהלי היעד, קטגוריית המוצר והחזון העיצובי.
- מחקר טרנדים, שוק, משתמשים וחומריות: חקר מגמות עולמיות, תובנות משתמשים, טכנולוגיות וחומרים עדכניים – לצורך יצירת בידול וחיבור רגשי למוצר.
גיבוש שפת CMF למוצר
- פיתוח שפה תחושתית של צבע, חומר וגימור: יצירת שפה עקבית ומבדלת המייצגת את ערכי המותג בכל נקודות המגע של המשתמש עם המוצר.
- בניית פלטות חומריות לקולקציות או קטגוריות מוצר: הגדרה של פלטות CMF המותאמות לשימוש, קונטקסט ומיצוב.
- אפיון תחושת המוצר הרצויה: תרגום הבריף לתחושות מדויקות: יוקרה, חדשנות, טבעיות, רכות, נגישות וכו'.
יישום וליווי הפיתוח
- יצירת לוחות השראה וחומריות :(mood boards & material boards) המחשת זהות המוצר והמותג, לתקשורת עם צוותי פיתוח, שיווק וספקים.
- ערכות CMF ליישום תעשייתי: תיעוד והגדרת כל רכיבי ה-CMF כולל קודים, מפרטים, גימורים, שיטות עיבוד וחומרים.
- ליווי הפיתוח והייצור: עבודה צמודה עם צוותי עיצוב, פיתוח, ייצור וספקים כדי לוודא התאמה בין החזון למוצר הסופי – ושימור השפה התחושתית לאורך כל הדרך.
לפרטים נוספים ויצירת קשר ליחצו כאן
|