מחקר ותחזית טרנדים הוא כלי עבודה אסטרטגי שממפה מגמות עולמיות ומקומיות וכן את רוח הזמן, ומתרגם אותן להמלצות ישימות עבורכם - בין אם אתם חברות, מותגים או סטודיואים. זהו גשר בין אסטרטגיה עסקית ל־קריאטיב עיצובי: מצד אחד ניתוח שיטתי של מגמות ותופעות גלובליות, ומצד שני הפיכתן לצבעים, חומרים, גימורים ורעיונות שתוכלו ליישם בפיתוח קולקציות, מוצרים וחוויות מותג.

כדי שהתוצרים יהיו רלוונטיים, כל מחקר מתחיל בבריף אתכם על מנת לדייק את המטרות – האם מדובר בפיתוח קולקציה חדשה, תכנון שנתי, כניסה לשוק חדש או העשרת הצוות. כך התהליך מתמקד בדיוק בצורך שלכם, ומספק תובנות שניתנות ליישום מיידי.











איך זה מתבצע

  • איסוף מידע וסקירה בינלאומית של מגמות בתחומי עיצוב, צבע, לייף־סטייל וצרכנות.
  • בחירת המגמות הרלוונטיות לענף או לקהל היעד.
  • גיבוש 3–4 כיווני טרנד מרכזיים, כולל סיפורים, מילות מפתח ותמות.
  • תרגום לשפה חזותית באמצעות Moodboards.
  • הצגת הממצאים בסדנה או מפגש עבודה עם הצוות.









מה התוצרים

  • מסמך תחזית טרנדים מותאם אישית.
  • רעיונות לסיפורים ותמות קריאטיביות לשימוש בשיווק ובפיתוח מוצרים.
  • תרגום המגמות לשפה חומרית־עיצובית: צבעים, חומרים, גימורים וטקסטורות.


אשמח לחקור יחד את הצעד הבא שלכם!






  • כפר סבא, Israel

אשמח לשמוע על הצרכים שלכם ולשתף פעולה בשליחת הטופס אתם מאשרים כי מסרתם פרטיכם מרצון וקראתם את מדיניות הפרטיות בתחתית האתר

*
*
*
*