| מחקר ותחזית טרנדים הוא כלי עבודה אסטרטגי שממפה מגמות עולמיות ומקומיות וכן את רוח הזמן, ומתרגם אותן להמלצות ישימות עבורכם - בין אם אתם חברות, מותגים או סטודיואים. זהו גשר בין אסטרטגיה עסקית ל־קריאטיב עיצובי: מצד אחד ניתוח שיטתי של מגמות ותופעות גלובליות, ומצד שני הפיכתן לצבעים, חומרים, גימורים ורעיונות שתוכלו ליישם בפיתוח קולקציות, מוצרים וחוויות מותג. כדי שהתוצרים יהיו רלוונטיים, כל מחקר מתחיל בבריף אתכם על מנת לדייק את המטרות – האם מדובר בפיתוח קולקציה חדשה, תכנון שנתי, כניסה לשוק חדש או העשרת הצוות. כך התהליך מתמקד בדיוק בצורך שלכם, ומספק תובנות שניתנות ליישום מיידי. |

איך זה מתבצע
|

מה התוצרים
אשמח לחקור יחד את הצעד הבא שלכם! |
אשמח לשמוע על הצרכים שלכם ולשתף פעולה בשליחת הטופס אתם מאשרים כי מסרתם פרטיכם מרצון וקראתם את מדיניות הפרטיות בתחתית האתר