המגזין השנתי לצבע של טמבור אותו הובלתי במשך שנים נבנה כפרויקט תוכן ייחודי שמחבר בין עולמות ההשראה והמקצועיות. מצד אחד הוא מעניק רעיונות, השראה ושפה עיצובית לקהל הרחב בבואו לעצב ולצבוע את ביתו, ומצד שני הוא מהווה כלי עבודה מקצועי עבור אדריכלים ומעצבים, להצגת מוצרים, חומרים וצבעוניות עדכנית.
מטרות
המטרה המרכזית הייתה למצב את טמבור כאוטוריטה מובילה בעולמות הצבע והעיצוב בישראל. המגזין נועד לתת מענה כפול: יצירת חיבור רגשי והשראה ללקוחות פרטיים, לצד ביסוס אמון וחדשנות בעיני קהל המקצוע – האדריכלים והמעצבים.
יעדים
לספק לקהל הרחב השראה פרקטית ורעיונות עיצוביים יישומיים.
לחזק את הקשר עם אדריכלים ומעצבים באמצעות הצגת קולקציות, חומרים ומוצרים חדשים.
להעמיק את מיצוב טמבור כמובילה וחדשנית בתחום הצבע והעיצוב.
מדדי הצלחה
כמות הכניסות והחשיפה למגזין הדיגיטלי באתר טמבור.
שימוש בפועל בעיצובים, בגוונים וברעיונות שהוצגו בו.
הדהוד ושיתופים נרחבים ברשתות החברתיות, שהעצימו את תפוצת התוכן.
דרך העבודה
תהליך הפיתוח התבסס על מחקר מגמות עדכניות מהעולם, עם התאמה מדויקת לסגנונות החיים ולצבעוניות הרלוונטית לשוק הישראלי. התוכן נבנה סביב חללי הבית המרכזיים – סלון, חדרי שינה, פינות אוכל, חדרי ילדים ונוער – תוך מתן רעיונות עיצוביים לא דיכוטומיים, אלא כאלו המאפשרים פרשנויות מגוונות ומותאמות אישית.
התוכן הוויזואלי נוצר מתוך חשיבה קריאייטיבית מלאה: סיפור חלל, בחירת צבעים, יצירת קומפוזיציות, עבודת צילום מוקפדת והעמדה עיצובית.
תוצרים
מגזין שנתי במתכונת מודפסת ודיגיטלית.
פרקים תוכניים שהציגו קונספטים עיצוביים, מילות מפתח ותיאורים קצרים.
סטים מצולמים עם נרטיב עיצובי שלם – משלב הרעיון ועד ההפקה בפועל.
תוצאות
המגזין הפך לכלי השראה ממשי עבור שני קהלי היעד: לקוחות פרטיים ואדריכלים/מעצבים. הוא חיזק את מיצוב טמבור כמובילה בעולם הצבע, תרם להגדלת החשיפה והשימוש במוצרים ובגוונים שהוצגו, והעמיק את הקשר עם קהלים חדשים לצד קהלים קיימים.