| במוצרים, CMF מחזק את חוויית המשתמש ואת הערך הנתפס של המוצר שתכננתם – ובסופו של דבר תומך ישירות במכירות. הוא מסייע בבניית המותג, מייצר בידול מובהק, מגדיר שפה שמחברת קולקציות שונות לזהות המותג ומייצר עבורן חוויית מוצר עקבית – משלב האריזה ועד המגע הפיזי - בין אם מדובר בתחושת יוקרה, חדשנות, נוסטלגיה, איכות או כל מיצוב ותחושה אפשריים. תהליך העבודה המשותף שלנו כולל את השלבים הבאים: |

אסטרטגיה ומחקר
|

גיבוש שפת CMF למוצר
|

יישום וליווי הפיתוח
אשמח לצאת יחד לדרך בפרוייקט הבא שלכם! |
אשמח לשמוע על הצרכים שלכם ולשתף פעולה בשליחת הטופס אתם מאשרים כי מסרתם פרטיכם מרצון וקראתם את מדיניות הפרטיות בתחתית האתר